Obchodní podmínky

 

PRODÁVAJÍCÍ :

fyzická osoba - podnikatel, neplátce DPH
Marcela Voknerová
se sídlem Na Chmelnici 293/26, 290 01 Poděbrady
IČO : 66753996
zapsaná v Živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Poděbrady
telefonní kontakt : +420702084264

email : info
@albavoknerova.cz
web: albavoknerova.cz

 

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) fyzické osoby se sídlem a identifikačním číslem viz. výše, zapsané v živnostenském rejstříku („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.albavoknerova.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.albavoknerova.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky  www.albavoknerova.cz

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

 

 

1. Některé definice

1.1.    Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
1.2.   Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
1.3.   Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
1.4.   Nejsme plátci DPH;
1.5.   Faktura je daňový doklad vystavený v souladu s platnými právními předpisy. Faktura nebude obsahovat DPH.
1.6.   Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
1.7.    Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a
     
  uzavřených Smluv;
1.8.   Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
1.9.   Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

 

 

2. Obecná ustanovení a poučení

2.1.    Koupě Zboží je možná jen přes albavoknerova.cz rozhraní E-shopu.
2.2.   Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme 
         tedy považovat za správné a pravdivé.
2.3.   Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a
         kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID
         objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

 

 

3. Uzavření smlouvy

3.1.     Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v  českém jazyce.
3.2.   Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se 
         však nijak
neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované
         Námi tedy nad rámec
Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
3.3.   K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

         a)  Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem ,, Do košíku“;
         b)  Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci
               tvorby
Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny
               automaticky na základě
Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
         c)  Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a
               e-mailovou adresu.

3.4.   V průběhu tvorby Objednávky můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka 
         ,,Objednat
s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Stisknutím tlačítka ,, Objednat s povinností platby ’’ se automaticky potvrzuje souhlas
          s obchodními podmínkami a
podmínkami ochrany osobních údajů, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. Po stisku tlačítka
         „ Objednat s povinností platby “ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
3.5.    Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou
           v Objednávce.
Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni
           Objednávky, tj. ve znění
přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází
           k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi,
přičemž si vyhrazujeme právo na manuální potvrzení Smlouvy na základě ověření dostupnosti veškerého
          materiálu potřebného pro výrobu produktu.

3.6.    Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy
          objednáte větší
počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem
          poskytneme a neměla by
pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás
          kontaktovat a zašleme Vám nabídku
na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, 
         
kdy Naši nabídku potvrdíte.
3.7.    V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě,
          kdy jste
obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám
          nabídku na uzavření
nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku
          potvrdíte. Za zjevnou chybu
v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
3.8.   V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
3.9.   V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat
          správnost,
pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu,
          výhodou však je, že
není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
3.10.  V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této
          slevě do
předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

 

 

4. Uživatelský účet

4.1.    Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
4.2.   Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
4.3.   Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je Vaší povinností zachovávat
         mlčenlivost a nikomu
tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
4.4.   Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
4.5.   Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 18 měsíců nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle
         Smlouvy.

4.6.   Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

 

 

5. Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva

5.1.    Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci 
         E-shopu a
Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě.
         V rámci návrhu Objednávky
je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
5.2.   Celková cena zahrnuje veškeré poplatky stanovené zákonem.
5.3.   Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími
         způsoby:


         a)  Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je
               Celková cena
splatná do 5 pracovních dnů.
         b)  Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet pay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které
               jsou dostupné
na adrese: shoptetpay.cz/podminky. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 3 pracovních dnů.
         c)  Dobírka. Vzhledem k našim platebním metodám neposkytujeme možnost platby dobírkou. Prosíme, zvolte prosím jinou dostupnou platební
               možnost.

         d)  Hotově při osobním odběru. V případě osobního odběru je možné Zboží platit pouze bankovním převodem nebo kartou. Celková cena je splatná při
               převzetí
Zboží.

5.4.    Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude rovněž fyzicky
          přiložena ke
Zboží a předána při doručení objednávky.
5.5.    Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková
          cena
zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

 

 

6. Doručení zboží, přechod nebezpečí škody na věci      

6.1.     Zboží Vám bude doručeno v souladu se zákonnou lhůtou, která je stanovena na 30 dní, nejpozději do tohoto termínu. Doručení Zboží proběhne 
          způsobem dle Vaší volby, přičemž máte možnost vybrat si z následujících variant:

          a)  Osobní odběr na Naší adrese Na Chmelnici 293/26, Poděbrady, 290 01;
          b)  Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna;
          c)   Doručení prostřednictvím dopravních společností PPL CZ, Zásilkovna;

6.2.    Zboží je možné doručit pouze v rámci české republiky.
6.3.    Doba doručení. Veškeré uvedené termíny doručení jsou pouze orientační. Doba výroby a doručení se odvíjí od složitosti Vašich požadavků, výrobních
          postupů, rychlosti schválení návrhu a aktuální vytíženosti. O průběhu Vaší objednávky budete informováni emailem. V případě osobního odběru na
          adrese Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
6.4.    Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně
          oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží
          od dopravce převzít.
6.5.    V případě, že porušíte svou povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, toto porušení nemá za následek porušení Naší povinnosti
          Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, nedochází k odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi.  Nám v takovém případě však vznikáme
          právo odstoupit od Smlouvy z důvodu Vašeho zásadního porušení Smlouvy nebo Zboží uskladnit . V případě uskladnění Zboží od vás budeme
          požadovat úplatu ve výši obvyklé ceny. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, odstoupení bude účinné v den, kdy Vám doručíme oznámení o
          odstoupení. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu ani na nárok na náhradu škody, pokud taková vznikla.
6.6.    Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností
          nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou
          adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
6.7.    Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4. Podmínek,
          na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod
          nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli
          znehodnocením Zboží.
6.8.   Většina Zboží je uvedena jako dostupná skladem s dodáním do 14 dnů. Nicméně, protože vyrábíme objednávky na zakázku, může se doba čekání 
          někdy prodloužit a to především z důvodu opožděné dodávky materiálu pro výrobu. V takových případech Vás vždy budeme informovat o případném
          prodloužení doby dodání.

 

 

7 .  Zboží na zakázku

7.1.     Vy berete na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od Smlouvy o dodávce Zboží, které
          bylo upraveno podle  Vašeho přání nebo pro Vaší osobu. 
7.2.    Požadavek na Zboží na zakázku lze zaslat interní poštou. Požadavek nemusí být Námi přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku jste Vy
          informováni elektronickou poštou. Požadavky zadané Vámi jsou Námi
zváženy a jsou s Vámi dle potřeby konzultovány. Pokud 
          dojde ke shodě,  Vy budete
seznámeni s orientační dobou dodání a přibližnou cenou.
7.3..   Po Vás může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. U Zboží bude uvedena 
plná cena a v popisu bude rozepsán postup
          plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi Námi
a Vámi smluvní vztah. Pokud Vy nebudete komunikovat, My si vyhrazujeme
         
právo objednávku zrušit.
7.4.    Při zrušení objednávky nebude záloha vrácena, pokud již započala výroba. Zboží na zakázku je vyhotoveno
v dohodnutém termínu. Není-li možné
          termín dodržet, My Vás neprodleně kontaktujeme.
Zboží je pro Vás vystaveno za dohodnutou cenu. Zboží na zakázku, které splňuje
          všechny zadané
parametry, jste Vy povinni zakoupit.
7.5.    Po přijetí platby na Náš účet  je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody
s Vámi.
7.6.    Na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od dodání nemáte Vy nárok. Pokud Zboží nesplňuje Vaše představy, je možné uplatnit reklamaci.
          Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v sekci  9.

 

 

8. Práva z vadného plnění

8.1.    Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními §
         1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského
zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
8.2.   My odpovídáme Vám, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména My odpovídáme Vám
, že v době, kdy jste Zboží převzali: 

          -  má Zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání,

          -  má takové vlastnosti, které jsme My popsali nebo které jste Vy očekávali
              s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

          -  se Zboží hodí k účelu, který pro jeho použití My uvádíme
              nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

          -  Zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo
              provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, 

         -   je Zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

         -   Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

8.3.     Ustanovení uvedená se nepoužijí u Zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení Zboží způsobené 
           jeho obvyklým užíváním, u použitého Zboží na
vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo
           vyplývá-li to z povahy Zboží.

 

 

9.  Reklamační řád

9.1.     Doba. Doba, po kterou můžete Vy uplatnit svůj nárok plynoucí z Naší odpovědnosti za vady výrobků je 24 měsíců.Tato doba začíná běžet dnem
         
převzetí Zboží Vámi.
9.2.    Způsob reklamace . Reklamací se pro účely těchto podmínek a smluvních vztahů vznikajících na základě
nich rozumí uplatnění Vašeho nároku z
          odpovědnosti za vady Zboží. Před samotnou reklamaci Vy
nejprve kontaktujete Nás elektronicky interní poštou, zašlete  Nám popis
          problému reklamovaného
předmětu a fotografii vady. Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně
          zabalený reklamovaný předmět plnění. Zákazník si náklady na přepravu Zboží hradí sám.
9.3.    V případě potvrzení oprávněnosti reklamace máte Vy nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů
vzniklých dopravou reklamovaného zboží. V
          případě uplatnění reklamace si Vy ve vlastním zájmu
vedete tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího
          nárokům přepravy
daného Zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození Zboží.
9.4.    Provedení reklamace. My po prozkoumání předložených dokladů a prohlídce reklamovaného
předmětu buď uznáme reklamaci jako
          oprávněnou, nebo odmítneme reklamaci jako neoprávněnou a
reklamovaný předmět Vám vrátíme, a to ihned, ve složitých případech do 3 dnů.
9.5.    O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako
neoprávněné) My vyrozumíme  Vás
          předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
9.6.    V případě neoprávněné reklamace My máme právo naúčtovat Vám částku odpovídající účelně
vynaloženým nákladům na reklamační  
       
  postup.
9.7.    Na co nelze uplatnit reklamaci. My upozorňujeme  Vás, že produkty jsou vyrobeny
ruční výrobou, u které nelze plně zaručit souměrnost a   
          přesnost jako při průmyslové výrobě. Tento
aspekt nemá vliv na řádné používání výrobku a nemůže být reklamován.
9.8.    Práva z vadného plnění se nevztahují na opotřebení a vady způsobené: neodborným použitím,
nedodržením instrukcí v návodu k použití pokud je
          součástí dodávky Zboží, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením,
živelnými pohromami či jinými vnějšími vlivy. 

 

 

10. Vrácení zboží

10.1.     Vy máte ze zákona (§1829 občanského zákoníku) právo Zboží zakoupené přes internet vrátit Nám, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů
           od převzetí Zboží. Před odesláním Zboží zpět jste Vy
povinni o tomto  Nás informovat.  
10.2.   Vrácené Zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje. Zásilka
odeslaná na dobírku nebude převzata. Případné
           vrácení peněz Vám bude provedeno do 14
dnů. Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu (viz sekce 7).

 

 

11. Řešení sporů se spotřebiteli

11.1.      Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
11.2.     Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@albavoknerova.cz Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na
           elektronickou adresu kupujícího.
11.3.    K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000
           20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
           http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který
je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené
           elektronickými prostředky.

11.4.     Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz 
           je kontaktním místem podle Nařízení Evropského
parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o
          
změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on- line).

 

 

 12.  Závěrečná ustanovení

12.1.     Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních
          
údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás
           kontaktovali.

12.2.   Smlouvu je možné měnit pouze na základě Naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však
          nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou
uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze
          v případě, že máte
vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo
          výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné
vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a
          opakovaně. Informace o
změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od
          zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a
opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší
          Smlouvy a uplatní se na další dodávku
Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
12.3.   V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní
poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme
          odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v
souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme
           My i Vy
právo od Smlouvy odstoupit.
12.4.   Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy
však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se
           shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy
mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky 
           a Podmínky uložit.
12.5.   Tyto Podmínky nabývají účinnosti 20.5.2023.


Zpět do obchodu